Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nalkar otur

Det fortsätter gå utför för min del.

Har fått gå hela helgen med min så kallade urinvägsinfektion som inte alls är en urinvägsinfektion utan förmodligen gallsten. Så väntar på svar ifrån läkaren nu. Dem ska nämligen ringa någon gång under dagen. Sen som grädden på moset har jag nu fått ögoninflammation? Något skit är det i alla fall som gör mitt öga svullet, rött, kliande och lagom äckligt så jag knappt kan sova ordentligt. Undrar vad som händer härnäst.

Orkar inte skriva så mycket mer om detta nu eftersom det bara verkar hända dåliga saker gång på gång på gång på gång… Ringde även till min chef idag (gillar verkligen henne, helt underbar och förstående) och fick tyvärr sjukanmäla mig. Ännu en dag hemma i sängen känns inte alls bra. Ska ta mig ett möte med henne tänkte jag och prata lite om tankar som sprider sig i mitt huvud. Skäms en del för att stanna hemma och vill verkligen visa dem hur duktig jag är på det jag gör och hur gärna jag vill jobba med dem. Har bara varit borta två dagar i och för sig men vill inte svika dem mer.





See u!


Kommentarer
Postat av: wendela

Usch då! :c

2012-01-31 @ 22:38:56
URL: http://wendelas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0