Blogg listad på Bloggtoppen.se

On the Way

Sitter just nu på en efterlängtad resa till kära Kalmar. Med datorn i högsta hugg och mitt musikprogram framme är det hög tid för mig att luta mig tillbaka, slappna av med en kopp te och låta fantasin flöda. Det var inte igår jag gjorde en ny låt – sen var det de PPpppPPPPP!


Tillsammans med mig har jag min bror, sida vid sida ska vi gnida! Myspys på det. (hahah serious shit)


Vår chaufför smeker  mikrofonen samtidigt som hans stön hörs i hela bussen. Måste man svälja micken istället för att trycka på knappen ”höj”. Lustig kille.


Var uppe redan klockan fem och härjade i lägenheten med både det ena och det andra. Gjorde oss fyra små baguetter, packade det sista och försökte organisera så smart och smidigt som möjligt. Faktum är att jag börjar bli lite smått nervös och överexcentrisk, var som sagt ett tag sedan jag var hemma och ängslan över besöket ligger stadigt i hela kroppen.  Har saknat mina föräldrar, mina vänner, landet och framför allt lugnet! Att slippa stöta in i en människa så fort man går ut på balkongen, slippa slåss för den sista osten på ICA och bara sitta i tystnad. På landet kan jag göra en egen ost om jag vill, gå till första bästa (och närmsta så klart) bregott-Lisa och mjölka henne. Stå på balkongen eller terrassen naken om jag vill utan att vara orolig över att någon ska bli förnärmad. Visst låter det underbart? Det är det.


 

Nej nu är det dags för mig att skapa lite,
vara estetisk och produktiv. (Massa fina ord ju ;))


Hörs sen!

 

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Bex(Tårta)

Nice att du kommer till Kalmar! :D

Hur länge stannar du? :P Får jag min tacopaj då? ;P

2012-01-07 @ 12:51:49
URL: http://silverbex.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0