Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mangoälskare

Jag vet om att jag kanske inte är den bästa killen men ja gör så gott jag kan för att vara den bästa pojkvännen. Jag har mina dåliga dagar och stunder då jag känner mig nere eller förtvivlad och kan haka upp mig på småsaker. Jag har också mina gyllene dagar då jag skiner som starkast med mina glädjestrålar över dig och känner hur glädjen överrumplar oss båda.  Det är oftast så eftersom det inte är svårt alls i din närhet.

Jag är solen som lyser och värmer dig på dagen, och du är månen som skimrar och visar mig vägen på natten.

 

Det är ingenting jag inte vill visa dig men det är så svårt att hålla visst inom mig.

Jag vill vara ärlig mot båda och öppna mig så gott jag kan genom att säga precis så som jag känner, även om det borde hållas inom ibland. Att försöka förklara någonting som inte är så ansträngande för någon, varken för eller emot. Som att göra en liten sak eller glömma en liten sak. Petitesser eller hur?

 

Men en sak som jag aldrig tröttnar på att säga,

liten som stor,

det är att jag älskar dig min kära mango. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0