Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gino

Idag så har det varit full rulle precis som alla andra dagar då jag inte uppdaterar bloggen så värst bra. Kommer inte vara så långvarig nu heller eftersom klockan inte går bakåt... Är galet trött och sängen skriker efter mig och jag efter den. Jag kommer sova så gott inatt!

Har haft en superdag tillsammans med Leia och Ellen. Vi började med en lugn stund och bara var tillsammans, pratade och myste. Därefter bestämde vi oss för att laga en god middag bestående av hemmagjord potatissallad, kyckling och Gino till efterrätt. Vilket blev hur gott som helst.
Gino är en italiensk dessert som innehåller frukt och/eller bär som värms i ugnen tillsammans med vit choklad. I detta fall hade vi vit choklad iallafall, melon, jordgubbar och kiwi. Är inget stort fan utav värmd frukt eller bär men det gick hem i lagom mängd efter en kallare middag. Smurr!

Runt 9 så var det dags för Ellen att gå hem så då bestämde vi oss för att tappa upp ett bad, unna oss lite spa i sommarmörkret när det ändå är så dåligt väder ute, och en liten fruktsallad på det som blev över. Fastnade dock med en mask på ansiktet och tog en massa filmklipp samt bilder då vi var rätt barnsliga. Men det ska man vara! Sjukt kul iallafall, det kanske kommer upp här på bloggen någon dag.

Nu befinner vi oss i horisontalt läge på min uppblåsbara madrass med popcorn, choklad, chips, te och läsk tillsammans med Despicable Me. Här avslutas även denna dag, inte en minut tidigare eller senare.

God natt kära vänner!
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0