Blogg listad på Bloggtoppen.se

VARNING!

KÄNSLIGA LÄSARE BÖR SCROLLA FÖRBI FORT ELLER SURFA VIDARE PÅ VÅGEN. (Märtha det är en fot)

Det är nog inte min dag idag, eller ja varje dag är det mer eller mindre. Men dagen i ära har bringat så många små onödiga problem som känns mycket större än vad de egentligen är. Först fågelskit på jackan, dålig hårdag, intervjukaos och nu bröt jag nageln när jag lekte med min pall samtidigt som jag pratade i telefon, haha. Hur lyckas jag? Det är inte sant.

Det är konstaterat, Män har ingen simultanförmåga. Där var det löst åtminstone. Kanske kommer på någonting mer den här underbara dagen. Någon lösning på alla andra världsliga problem? Vi får väl se, allt ont för något gott med sig. Dagen kommer avslutas på en bra mycket bättre sätt än hur den började iallafall, det är en sak som är säker.

Just ja, det blev översvämning i badrummet också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0