Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mello 2014 Övik - Kritik

Nu kommer det både hårda och kritik. Akta er som har smörade öron.

 

01. Alcazar – Snygga kläder som jag gärna själv hade haft i en vassare blekare version. Snyggt snyggt. Låten var helt okej, hoppas den går vidare bara för att jag gillar Alcazar. Även att den växer till sig efter ett tag.

 

02. I.D.A – vart tog din röst vägen? Låten gör sig säkert i studioversion, men du skriker och spottar halstabletter som inte hjälper på folk. Antingen glömde du svälja whiskeyn eller så tog du ingen för att få förkylnignen att gå över. Sorry för de hårda orden, men det var inte bra.

 

03. Janet Leon – Du är så fin! Bra låt, snygg tjej men i eurovision har du inte att göra. Jag kommer lyssna på den, tror inte alla schlager-fanatiker kommer göra det dock. Labbrocken gillade jag inte heller.

 

04. Ammotrack - Åkt på turné med er egen buss? Ja det är nog mer er grej. Ni punkterade mitt hörselsinne… Jag gillar tyvärr inte den här typen av musik så föredrar nog att inte säga speciellt mycket om det. Svart är fint.

 

05. Josef Johansson – Börjar som Rihanna – Stay. Vackert, älskar svensk musik. Men inte när den härmar andra storheter och är full av falsksång. Och vad har du på dig? Snygg kjol.

Måste erkänna att jag är svag för svenska låtar än en gång och kommer älska den efter idag men det tänker jag inte erkänna.

 

06. Linda – Ta mig, nej tack. Hoppas nästa låt tar minst 2 år.TOAAAAPAUUUUS.

 

07. Ellinore Holmer – Så söt tjej. Antar att det här går hem i stugorna, gärna hos mig också men nej nej nej. Tyvärr. Jag vill tycka om det hur mycket som helst men det blir lite för mycket skolavslutning för min del. Eller begravning. Fin låt.

 

08. Anton – behöver jag säga mer? Tyvärr verkar ingen låt hålla sig ren igenom kvällens tävling. Bra låt, men sur som bara den. PÅ SKIVA.

 

 

 

 

 Jag röstade så här, hoppas dock på Ellinore hos folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0