Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ju(v)liga Hasselnötssnö

Idag blev det tidig uppstigning som vanligt när herr Joel Sv försöker ställa om dygnet! Vilket han faktiskt verkat ha lyckats med riktigt bra. Numera går han uppe runt sex halv sju på morgonen! Skönt att hinna dra sig en stund och sedan laga frukost lagom till julkalendern denna vintertid. ;)

Ännu en gång så är det dags att dra sig in till storstaden för julklappsjakt och lite förnödenheter, kanske ett par nya vinterskor? Ja det får vi hoppas på. Förbereder mig lite smått med att mätta magen med en god fruktsallad, kopp te och en lussebulle så att man orkar ränna omkring en stund innan det blir middagsdags! :) I Kalmar sitter dock stackars Carro och väntar helt ensam och själv, men det ska nog ordna sig snart. Hon sa att hon skulle sluta 10.00, sen 12.00, sen 10.00, sen 12.00, sen 10.00... ja sen tappade både hon och jag kollen. ;)



Auf hejpådig!


Kommentarer
Postat av: Carrow

HAHA =) vi bara julhandlar hela tiden :D blev lite misssförstånd med tiden, men de var oklart med min lektion. Många hade uppfattat olika...men de slutade med att jag hade uppfattat rätt å slutade vid 10 :D men de va inte sån hemsk väntan ändå. En titt till biblan kolla böcker sitta lite på nätet =) skriva på din blogg ^^ inte allt för plågsamt =)de som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;) <3

2010-12-03 @ 11:21:30
Postat av: Yasmine

Film tips?

Jag har börjat med dagens Trailer på min blogg, det kommer upp en ny trailer varje dag. Du kan också vara med och tävla om en länkning för mina 600 läsare.

Bara att tipsa om en film och sedan kan det bli du. :)

MVH LadyYasmine

2010-12-03 @ 11:21:48
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Joo året e heelt okej fasktikst :)

sj ?

2010-12-03 @ 13:36:18
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Oddgry

God bless you

2011-11-17 @ 10:50:04
URL: http://oddgry.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0