Blogg listad på Bloggtoppen.se

Brenda Russel - Get Here

Sitter nu i datorsalen tillsammans med sångerskorna från vår Ensemble-grupp och går igenom låten "get here" som vi spelat de senaste 2 lektionerna. Låten tycker jag är hyffsat bra faktiskt, men många säger att den är riktigt dryg och för mycket smörig. Rätt musik till rätt tillfälle som jag brukar säga, då funkar det mesta. Förutom Magnus Uggla och Per Gessle som i princip inte passar till så mycket! ;) 
 


Längtar lite extra tills ikväll också då det blir packning och kanske lite pluggande. Vi åker som sagt imorgon kväll. Ska först hem till Marika i Målilla så hon får packa sina sista saker (vilket lär ta evigheter) och även övernatta där för en tidig uppstigning dagen efter! :P Får se nu, jag är tvungen att komma på vad jag ska göra/ha med mig på resan också. Det tar ju som sagt runt 4 timmar att åka dit resp. hem. Så det får jag slå en funderare över! Blir nog mestadels musik, godis och prat? Sånt som märks!

Nehedu, nu är det dags att ta ton och fortsätta sjunga!

Kommentarer
Postat av: Madde

Den är riktigt bra faktiskt =)

2010-02-17 @ 14:07:33
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Nice :D

2010-02-17 @ 14:20:34
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0