Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kan du göra egna chips?

Det kan inte jag heller…

Sitter därför med en påse sourcream and onion chips från ICA´s egna märke (Tycker de gör de godaste soucram&onion chipsen) och en härligt hett rykande kopp choklad. Andas även ut nu när detta hetsiga sportlov är över! Åkt hit och dit hela tiden och inte fått sova alls så mycket som jag borde. Har haft riktigt roligt men äntligen är jag hemma!

 

Får bli en helt vanlig hemmakväll för min del, med matlagning, filmtittning och mysande. Har lite funderingar på att koka en soppa och vitlöksbaguette kanske? Ingen hemlagad dock (får bli det nästa gång)… bara hemkokad! ;) Får se hur det blir med den saken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0