Blogg listad på Bloggtoppen.se

MIN iPHONE DOG?

Jag är i desperat behov utav hjälp!

Min iPhone la av igårkväll, och jag trodde det var batteriet som hade urladdats (även fast jag inte använt den mer än vanligtvis?). Men den reagerade inte när jag satte den på laddning (varken via datorn eller elluttag) och idag på morgonen så var den inte laddad heller... Någon som vet?



Ska gå till en Teliabutik och fråga vad felet kan vara.. men fan va weird?!
(trodde de som sa att iPhone var lite lustig ibland snackade skit... men obviously så är den ju det... alltför ofta...)

Kommentarer
Postat av: johanna

Följ min blogg om mitt liv som kaxig blondin med bruna ögon som flyttat hemifrån tidigt!



johannniiisandberg.blogg.se

2010-02-23 @ 12:52:08
URL: http://johannniiisandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0