Blogg listad på Bloggtoppen.se

Prinsessan & Grodan



Prinsessan och grodan går på biograferna i full fart och jag älskar filmen! Att Disney äntligen kunde få fingrarna ur röven och göra en BRA tecknad film igen! Har alltid älskat deras filmer, men tröttnat lite på senaste tiden. Prinsessan och grodan lyfter dock alla förväntningar och bjuder på en överraskning. Kan ha varit just därför den var så bra, och i rätt sällskap såklart!
Handlingen är jättebra (rätt så klassisk/typiskt för Disney), karaktärerna klockrena (även om de påminner lite om tidigare filmer) och berättelsen toppen. Hade själv aldrig hört den "klassiska sagan" om prinsessan och grodan, bara det med att om man kysser en groda så ska det bli en prins osv.
- Så hela blev en filmupplevelse. Såg den för ett tag sedan, men är nu redo att se den igen. Detta är trailern på filmen och min favoritlåt ifrån den. Hoppas ni gillar den lika mycket som jag, lyssna och njut!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh den vill jag också se, har tjatat på Sam hur länge som helst!

2010-02-17 @ 19:57:58
URL: http://lyckost.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0