Blogg listad på Bloggtoppen.se

VA?! Är platserna borta?!

Efter ca en timme på tåget emot Kalmar så är det endast 4 timmar kvar... Yay*

Kommer förmodligen inte göra så mycket mer än att lyssna på musik, prata och kanske till och med gå igenom lite bilder på datorn tillsammans med Marika. Var inne på pressbyrån förut och köpte lite mat som vi ska äta senare, blev en vitamindryck, sandwich och lite godis (där sprack den nyttiga livsplanen ;P).. Men vi får ta det när vi kommer hem! Tyckte vi kunde unna oss lite extra nu, så har vi något att tugga på i några minuter iallafall.

Var lite jobbigt när vi steg på tåget och platserna inte fanns? (trodde vi ja...) Fick som tur var sitta i ett "4-säte" med bord och mitt emot varandra (dock inte fönsterplatserna, men vi satte oss där ändå i hopp om att få sitta kvar).  Efter ett tag så kom däremot en äldre dam som tydligen skulle sitta där jag satt, men fick sitta kvar.. för stunden iallafall... För efter ett par minuter kom en till som ville sitta där (lustigt att de båda hade samma plats?) så jag fick sätta mig bredvid Marika och det gör jag fortfarande! Kommer nog få sitta här hela vägen. Det återstår att se!
 


(Måste även tillägga att Marikas resväska ser ut som en minubuss bakifrån :P


Kommentarer
Postat av: Linda

På tal om ditt motto "Alla behöver lite mer Joel varje dag", kunde du ha "Joel-bitar" som slogan för att nå ut med det, höhö :D

2010-02-24 @ 19:39:54
URL: http://phyllisholly.blogg.se/
Postat av: Göte

Det blir till att sätta igång hårt med nyttigheterna, du har varit i Göteborg och frossat och jag har tröstätit, så se till att komma hem;) Snäll tant btw:)

2010-02-24 @ 20:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0