Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nästan Kändis!

Haha, jag kom och tänka på en sak som var lite rolig när jag och Sara var i Karlskrona en sväng. Jag är inte den som brukar springa omkring med keps och solglasögon, men var tvungen den dagen för att min allergi gjorde sig påmind i ögonen. Så vi gick på stan som vanligt och kollade runt i butiker och fikade etc. Men aldrig har jag sett så många människor kolla/stirra på mig? Kändes nästan lite som om de ville komma fram och be om en autograf men inte riktigt vågade ;D (Fast vem känner inte igen mig egentligen, känd från Youtube? haha) Det var iallafall kul, och drömma får man väl göra!


Själv jobbar jag under cover ;P


Kommentarer
Postat av: din snutteplutt:D

HAHA de va fete roligt:D

2010-07-12 @ 21:38:11
Postat av: Joelsv

Du är rolig ;)

2010-07-13 @ 13:31:40
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0