Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vad döljer sig egentligen bakom Masken?

Mask mask och ännu fler mask... (larver rättare sagt) trodde inte mina ögon då jag böjde ned huvudet tidigare idag. Var bara ute och gick med hunden och tyckte det luktade lite annorlunda, och kollade ned lite snabbt - lite mycket larver kanske? först en där, och den där och sedan fyra till där... kollade lite närmre och märkte att hela marken var täckt utav spår efter larver. Såg precis ut som om det hade regnat en skur (alldeles blött på marken)...



Va larvigt...



En utav de tio plågorna kanske?

Kommentarer
Postat av: Märtha

Men fyy! Var det det där du såg när du pratade med mig? SNUSKIGT! (Men jag tycker nog min larvbild var något snuskigare. Blääh) :P

2010-07-01 @ 22:05:34
URL: http://philipssons.blogg.se/
Postat av: Joelsv

Hahah det tycker du va? jag har tyvärr inte hittat den på din blogg :P men den ligger säkert rätt långt bak eftersom de var ett tag sedan jag kollade... men erkänn usch usch ;)

2010-07-02 @ 09:01:28
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0