Blogg listad på Bloggtoppen.se

50% chans att överleva 2012?

Har just precis dukat av bordet efter en härlig taco-kväll tillsammans med Marika och ett telefonsamtal med Märtha på lite över en timme (Får ta och ses snart!). Mycket roligt var det! Blev en hel del pratande om hur vi har det nu och vad som händer framöver. Märtha jobbar nu.. mycket på festande och att dricka vodka! ;) Hon fick även berätta lite om Elina och hennes resa till Riga och hur mycket festande det blev där. Och vilka kändisar hon träffade! (inte så avis faktiskt som jag kunde ha varit ;P). Hon sa att hon bland annat träffade Baby Alice, Piyasiri & Elov och Beny! "Hej jag är singel och sökande, hej jag är också singel och sökande".. haha! Snackade också om 2012, vilket vi alltid brukar göra när vi får chansen.. Det är som sagt nu eller aldrig. antingen går jorden under 21 December 2012, eller om 2000 år framöver.. vi får se.. Känns som om det är så mycket jag vill säga om det men inte finner ord för tillfället. Få sätta mig här en kväll när jag har Märtha (http://philipsson18.blogg.se) bredvid mig som hjälper mig att sortera ut tankar och analyseringar.

 


Marika och jag hade en väldigt traditionell kväll som vi alltid brukar ha när vi käkar tacos (minst en gång i veckan) med film och något annat efteråt. Denna gången blev det godis... Hm.. det är något gått väldigt snett med dieten? Fast får känna mig lite nyttig eftersom jag åt en low calorie-bar från Allevo tidigare idag, istället för lunch (Den med smak av mörk choklad, riktigt god! - så funderar på ett större inköp nästa gång). Fast mätt kan jag inte riktigt säga att jag blev..




Till maten så kollade vi på filmen "Taking Lives" med bland annat Angelina Jolie, Ethan Hawke och Kiefer Southerland i huvudrollerna. Riktigt bra film! Så nu finns det nog inte så mycket mer för mig att uppleva denna dagen än sängen. Kommer göra det med ett leende på läpparna! (Ni med förmodar jag ;D)



 

Kommentarer
Postat av: Marikidiskus

Tack för ännu en myskväll med taco a la bamahubbabubba, klubba... =) 2012 ska vi alla dö tillsammans, jippie! =) Godnatt ! <3

2010-03-03 @ 23:33:43
URL: http://marikoo.blogg.se/
Postat av: Märtha

Åh, här håller man precis på att glömma 2012, men så gör man misstaget att gå in på din blogg. Nu kommer jag ju absolut inte kunna sova inatt! (tjaa, jag ska ju ändå upp om 5,5 timmar) Haha^^ Men då har vi planerat in 21 December 2012 iaf =) Och vilken tjusig film du lade upp! Du såg inte en viss fröken Wangenholm hoppa fram framför kameran? ^^ haha :)

2010-03-04 @ 01:05:01
URL: http://philipsson18.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0