Blogg listad på Bloggtoppen.se

Instängd 2

Idag blev det en mysdag tillsammans med Marika, mycket välbehövligt tycker jag allt. Kollade på fortsättningen av filmen "Instängd" (som för övrigt är en utav de bästa skräckfilmerna jag någonsinn sett och var en av de få jag ryckte till utav när jag såg den första gången), alltså Instängd 2. Filmen fortsätter två dagar efter ettan slutade och det blir en hel del tvister och chockerande scener. (Tycker att de fått in en hel del kunskap om "bestarna" i filmen nu med, hur de lever osv. - lite kul att se!) Effekterna ligger fortfarande på topp och handlingen är.. tja, helt okej. Lite förutsägbar under själva filmen, men slutet hade jag inte väntat mig! Sitter och kommer på ungefär 30 olika sätt som filmen skulle kunna sluta på, men det gjorde den inte! Så det är ett stort plus.

Denna rekomenderar jag varmt till er skräckälskare där ute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0