Blogg listad på Bloggtoppen.se

Okej, lite creepy...

Joel nu får du fan ta och sluta drömma!

Alltså det är lustigt hur mycket jag har börjat drömma om nätterna, kommer ihåg fler och fler drömmar hela tiden. Inatt kommer jag till exempel ihåg tre drömmar (en försvann typiskt nog direkt när jag vaknade, så kan bara återberätta 2... om jag vill ;P) som var helt onödiga!

En utav dem var att jag pratade med Mats i telefon och han jobbade i någon fabrik (lät som det iallafall) och så började han skrika på mig helt plötsligt, jätte onödigt och nästan lite kränkande. - Tur att det var en dröm iallafall.



Den andra drömmen jag kommer ihåg (dröm nummer 3) handlade om att Marika och jag äntligen skulle ta vårat pick och pack till Stockholm och hälsa på hennes moster (Samt shoppa och träffa vänner såklart). Började bra med bussresa (tycker buss är mysigt) och vi kom fram i lagom tid för installation i storstan haha. Därefter så drömde jag inte något som fyllde ut själva tiden där, förutom att vi var hemma hos Mariana (hon var korean, eller liknande btw - eller vart japaner kommer ifrån ;D) och där blev jag helt plötsligt yr och hes. Så Mariana gjorde någon superkur till mig i en liten läskliknande miniburk som jag fick dricka upp. När jag druckit upp själva innehållet så låg det ett svart piller längst ned som jag tyckte verkade väldigt mysko, så jag skakade på burken lite för att kolla mer nogrannt men då försvann det och blev ånga!? Och efter det så märkte jag att lägenheten var full utav folk med... (jaja, det funkade iallafall - jag är vaken nu och varken svimfärdig eller ont i halsen ;D)

Efter detta så fortsatte drömmen ungefär när vi skulle packa och åka hem igen (var förmodligen för att vi hade så j*vla kul resten av tiden ;P). Då hade vi glidit ifrån varandra och vi var inte ens i närheten av statonen. Såg ut som en blandning av galleria/brottsplats/skolområde...? lite lustigt... Så jag ringde desperat och försökte få tag på Marika, klättrade över staket och sprang genom en flod och in genom hela galleriaområdet (jag hamnade även inuti en polisbil som var låst från utsidan… Klaustrofobi hej?). Men hon syntes inte. Har för mig att vi sa att vi skulle mötas vid stationen, men jag hade glömt min väska så var tvungen att få tag på henne. Efter att ha jagat och sprungit och hållit på riktigt länge så blev jag väckt av att det knackade på dörren...



Pappa skulle bara lämna lite kläder och min plånbok :) (Den är ny, lite retro- och jag älskar den!)
Blev ingen skönhetssömn här inte ;)


Kommentarer
Postat av: Robin

Alltid så välklädd sötnöt =)

Sjukt att du kan komma ihåg flera drömmar på en natt, jag har problem med att komma ihåg mitt namn när jag vaknar :s

2010-05-17 @ 05:13:05
Postat av: Joelsv

Tack ska du ha! :) ja, det är väldigt lustigt faktiskt... Vill helst sluta drömma om det går :P eller iallafall sluta komma ihåg vad det är jag drömmer om. Drömde inatt igen så. Hmm...

2010-05-17 @ 10:03:59
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: Jag har haft en super bra lördag du då? söte <3

2010-10-23 @ 23:22:39
URL: http://barrajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0