Blogg listad på Bloggtoppen.se

Topp 10 Eurovision!

Efterlängtade listan är nu här! Lite snabbt ihopslängd sådär på en höft så vi får väl se hur många rätt jag har ;)

De jag vill ska gå vidare:

 

Litauen

Armenien

Israel

Danmark

Azerbajdzjan

Rumänien

Cypern

Kroatien

Turkiet

&

Sverige (såklart, får låtsas att jag

inte vet att den inte går vidare…)

 

De jag tror går vidare:

 

Rumänien

Armenien

Israel

Danmark

Irland

Kroatien

Georgien

Turkiet

Litauen

Azerbajdzjan

(Låtarna är inte i någon speciell ordning om hur mycket  jag tycker om den första mer eller mindre, utan bara de jag tror kommer gå vidare)


Kommentarer
Postat av: Abdirahmanaurora

Nice site, welcome to my

2010-12-13 @ 13:31:58
URL: http://abdirahmanaurora.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0