Blogg listad på Bloggtoppen.se

Andra dagen på jobbet

Folk tycker nog jag är skapligt otippad på jobbet, men det är väldigt kul samtidigt som jag får ett gott skratt inombords. Ska nog berätta för alla hur omåttligt kär jag är i min chef imorgon… sorgligt men sant!


 

Har lärt mig det mesta idag och kan nu röra mig lika fritt som en treåring på barnavdelningen där jag hamnat. Det kommer förmodligen bara vara så i början och jag hoppas på att få röra mig på de andra avdelningarna snart också. Jobbade tillsammans med Anna idag, hur trevlig som helst. Dem satte två helt nyslipade diamanter på prov kan vi säga. Varken hon eller jag kände någon så vi fick helt enkelt lära känna varandra!


Eftersom det även var lucia idag så skulle alla vara ute i sista han med att köpa elektriska ljus, luciakronor, stjärngosselinne, lucialinne och så vidare… Alla tog slut igår! Typiskt. Så är det när man är ute i sista tiden. Aj aj aj. Nu är Joel trött efter 10 timmars arbete. Ska inte klaga i och för sig, men är inte så van efter den långa semestern jag fick!



Imorgon kör vi 9 timmar. Hej på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0