Blogg listad på Bloggtoppen.se

Cooking with Mr Taco

Hejsan alla gulliga och söta människor som läser min fantsastiska blogg. Ska man börja så? Kände för att variera mig lite, men njaa… inte riktigt min stil så jag börjar som vanligt.



Nu har jag nämligen varit på arbetsförmedlingen en sväng för att skriva ut lite papper, skriva över mig från Kalmar och uppdatera mig lite inom Solna. Det gick hur bra som helst och dem är lika trevliga här! Känns lite exklusivt när man kommer in och dem har ett podie (eller vad det heter? Som de tar beställningar ifrån på fina restauranger) som dem hälsar alla välkomna ifrån. Vart är den röda mattan för Mr Taco va? ;)

Därefter så inhandlade jag lite förnödenheter på Maxi till middagen och kvällen. Får nämligen finbesök av födelsedagsbarnet Alex. Så ska överraska han med inte så mycket, men lite lite! Haha. Köpte nämligen… Vilket kanske kommer smaka bra – var så pass länge sedan jag åt det och nu var det en juligare version så håll utkik efter vad det är och hur smaklökarna dansar efteråt.


 

Väl på Maxi tänkte jag även köpa lösviktsgodis till julkarameller och rocky road som jag skall baka någon dag. Vet ni hur svårt det är att välja godis när man inte är något som helst sugen? Jag gick fram och tillbaka men ingenting såg tilltalande ut och jag är ändå världens främste sötsugande människa. Sötsuget och mitt alter ego är bästa vänner. Så slängde snabbt ihop en liten påse i hopp om att kanske bli sugen senare eller att det passar tillsammans med den mörka chokladen.

Kan uppdatera er om gårdagen också, då det blev varma mackor för hela slanten och lite youtube-tittande. Sjukt vad som finns att hämta på nätet. Som exempel Jonah, han hade lagt ut ”lögnvideon” [som ni för övrigt hittar här---> http://joelsv.blogg.se/2011/december/hai-dair-jonah-mowry-lied-you-decide.html] på sin egen kanal men tog bort den efter 2 timmar och då hade den spridits som en löpeld i alla fall. Det som hamnar på nätet eller sprids, det stannar. Tänk på det innan ni gör något ni inte är stolta över! Nu blir det matlagning med Joel (och Dr. Bombay i bakgrunden)!





Ciao!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ska ha julbak med min älsklling! :D kram

2011-12-06 @ 19:31:40
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Beatrice

hej hej! :) Hur ser din dag ut i dag dÅ? kram

2011-12-07 @ 06:21:21
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0