Blogg listad på Bloggtoppen.se

Julgranskotte

Efter två koppar med chaite så känner jag mig nu redo att hit the streets. Kroppen mår lite dåligt efter slagen och smällarna sen i förgår men som Nordman så filosofiskt sjunger så får det gå ändå. För en liten extra uppdatering så går det superbra att bo tillsammans med min bror, klart man blir lite begränsad. Men jag känner ändå ingen här så vem skulle hälsa på? ;)

 

Hör alla som åker hem till sina familjer nu till jul och är helt exalterade över det. Jag förstår dem, själv ska jag jobba varje dag förutom dem 25e. Kanske bestämmer mig för en snabbvisit i gamla goa småland? Saknar mina föräldrar något så oerhört. Kan inte förstå att det var över en månad sedan jag flyttade till stockholm. Tiden går fort när man har roligt. Och roligt det har jag på jobbet, riktigt roligt. Längtar till att få gå till jobbet för att få träffa mina härliga kollegor. Nu måste jag dock göra mig i ordning för ännu en dag på jobbet. Stänger dock idag, vilket är det enda som inte är lika roligt – men vad gör man inte för laget? Kör hårt!

 


Saknade julgran från 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0