Blogg listad på Bloggtoppen.se

Takaisin Maalle och Tacos

Sitter i min bottenlösa säng och läser spännande tågtidstabeller… Ja alla kommer väl ihåg den lustiga historien? Det var det enda jag kommer ihåg så friska gärna upp mitt minne om ni kan.

Igår var en händelserik dag! Började fundera på om det verkligen skulle gå bra för mig att bo kvar i Stockholm och blev aningen deprimerad. Men det är händelsernas och möjligheternas stad och så klart vände det! Kan inte ana vilken tur man har ibland. Happy Face.



Sitter just nu med en kopp te och smörgås med brieost på, slår aldrig fel på morgonkvisten. Tänker tillbaka på gårdagen och hur trevligt jag hade det hos Helena återigen. Blev bjuden på middag och inte vilken middag som helst, utan tacos! Och när det bjuds på tacos, ja då är det svårt att säga nej. Vi lagade mat, chitchattade, uppdaterade varandra, såg på film och spelade Wordfeud! Nu har jag en massa game på G igen… Haha, kommer kanske svara om 40 h eller något… glömmer alltid av det lustigt nog.



Filmen vi såg på var Masjävlar och för er som inte sett den så är det dags nu. Så pittoresk stad och helt säregna karaktärer som lyfter fram varenda liten sida. Både rolig och sorglig, men ändå väldigt fin. Det gör inte saken sämre att Cecilia Forss är med i sina unga dar.


Masjävlar Poster

Efter dessa visdomsord säger jag nu over and out och
hoppas på fler glada nyheter snart! Nu är det fullt ös
medvetslös som gäller. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0