Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ödets gång

Kom innanför dörren nyss och satte mig precis tillsammans med lite nyinhandlade härligheter. En tripp på stan utan sitt bankomatkort var inte så väl förunnat… Tänkte handla julklappar i alla dess former men det fick enbart bli lite fika och vin tills ikväll. Hade dock tur i oturen. Otur att jag glömde kortet, men tur i att det började regna så fort jag åkte hem. Ödet hade sin gång!

Som brukar tänka när det blåser motvilligt rakt på mig. Att jag har glömt något hemma eller att det inte är meningen att jag ska gå utanför lägenhetens trygga väggar. Det kanske stämmer? Visste innerst inne att jag hade glömt något. Nog om detta, nu blir det fikamys och därefter inslagning av lite julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0