Blogg listad på Bloggtoppen.se

Paranoid & Hispig på samma gång

Herregud så det kan gå! Det har varit en underbar dag igår som jag kommer berätta mer om vid ett senare tillfälle. Kan avslöja att jag mot alla odds äntligen har fått jobb, ÄNTLIGEN!

Måste bara slinka in här och berätta om vad jag fick för mig under dagen. Det var nog på morgonen någon gång då jag hade fönen på och kokade vatten på spisen till te. Jag hämtade posten i 1 sekund och det började lukta bränt i hela lägenheten. Sprang då fort som attsingen in till fönen och stängde av den. Ut i köket och stängde av plattan och slängde grytan åt *******! Vad var det som luktade? Mitt i allt tjofräs så tyckte jag att det lät som höga lågor inifrån sängkammaren. Sprang tillbaka, notting. Lagom hispig och lagom paranoid när det går som bäst. Där har ni mig i ett nötskal! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0