Blogg listad på Bloggtoppen.se

Stress och Sömnlöshet

Det blev en tidig morgon idag.


Varför vet jag inte men sömnen hade inte riktigt sin gång inatt. Var uppe hur länge som helst men fann ändå inte ro att sova. Skönt att vara uppe med tuppen och få lite saker gjorda dock, trodde jag ja! Julkalendern kan jag inte se på eftersom jag inte har någon TV, internet går det inte lita på heller tyvärr.

Kollar sista minutenresor till Thailand och Sri Lanka för tillfället och har nog aldrig varit så sugen på att klicka "köp" på internet. Hade behövt åka iväg och bara slappna av, släppa all stress och tänka på mig själv en gnutta. Jag måste hitta jobb, jag vill hitta jobb, jag kommer hitta ett jobb...

Ska nog äta lunch nu och se på en film, välbehövligt må jag säga. Kanske en kanelbulle på det? Finns det något bättre än en stor kopp varm choklad och en kanelbulle att doppa i det? Ja mjölk kanske jag skulle dricka istället.. hmm... dagen börjar redan med en massa dilemma! Ack och ve... ;) Ska ta itu med problemen successivt och jobba mig uppåt nu. Ska söka en hel drös med jobb!


Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0