Blogg listad på Bloggtoppen.se

Britney Spears har rakat sin frilla

Och det har jag också! :)
Åh en solig och ledig dag att vakna upp tidigt till, trodde jag ja...

Nej men nu ska jag börja bli lite positiv igen. Rakade av mig det mesta utav mitt hår igår och det resulterade faktiskt inte i något så dåligt som jag trodde. Fan va snygg jag är ;) haha. Slängde i lite slingor också när vi ändå höll på.

Var även på MQ igår kl. 08.00, och ni vet ju hur ofta bussarna går till Kalmar för mig? Inte alls, fick ta gamla bregott-Lisa och en släde efter henne. Gick riktigt bra till slut. Så var framme en minut över åtta och där väntade mina kära kollegor och baguetter. Välförtjänt och smaskigt.
Mötet handlade för det mesta om allt som händer i sommar och lite "utvecklingssamtal" för alla i vår fina grupp. Kändes bra att få cred och all feedback. Hade aldrig lärt mig så mycket om inte ni varit så duktiga! Ni är bäst.
(nu håller jag på att bli lite fööör snäll känner jag... går direkt över till något annat)

Idag är det lördag och dags för mig att lämna min såpbubbla torsås och åka mot större och finare trakter. Nämligen Kalmar-Nybro-Boda-Skogshult? eller vad det hette... Där ska nämligen Märthas släkt ha släktkalas som jag får följa med på. På något lustigt vänster ser jag fram emot det, trots allt negativt som hon slängt ut till mig redan! Men tror det kommer bli roligt faktiskt. Annars har vi varandra och kan pimpla kaffe tillsammans med någon krullig och smulig veteskiva.
Innan dess blir det även en invigning att gå på i Boda glasbruk. Hörde något om att ca 30 miljoner kronor spenderats på det. VARFÖR LÄGGER MAN SÅ MYCKET PENGAR PÅ EN SKETEN LITEN HÅLA SOM BODA? Får hoppas att turisterna lockas och flockas i år nu då. Så det inte blir en flopp... Det lockar mig iallafall ;)


Welkaaam!


Märthas hus efter att hon och Elina målade om det...




Nu ska jag impulspacka och äta frukost.
Ska vara i Nybro vid ett, så bussen går väl snart... haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0