Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hör du Kristianopel ropa?

Under en kortare period har jag nu kännt lite fasa inför sommaren och att inte få någon tid över eftersom jag jobbar så pass mycket. Men sen tänkte jag efter en extra gång och kom på att jag förut jobbade varje dag i 3 månader och ändå hade fritid så det räckte. Nu får jag spasmer av att sitta hemma och inte göra någonting, och att jobba varje dag under sommaren är mindre än 3 månader... Så jag hoppas och tror att det kommer gå finnemang det också!

Nu är det bara den här veckan kvar innan allvaret drar igång igen. Imorgon blir det ett besök hos vårdcentralen på morgonen, onsdag är möte på MQ inplanerat (måste ta en buss runt 5-6 :(), torsdag blir det förhoppnignsvis Nybro. Om jag inte åker till GBG efter mötet. Måste kolla upp det... hmm.. Och i helgen är det midsommar ju! Aj då..



Kristianopel ropar inte? Hallå? Hallå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0