Blogg listad på Bloggtoppen.se

Uppslungad och Infryst

Så är inte den känslan jag vaknade med idag, utan den var aj aj i ryggen på
grund utav en lite för hård säng. Men det får duga när man är på
semester, åkte inte hit för sova! ;) Nu är vi iallafall uppstigna och redo för att
dra sig ut på stan. Vi ska till Freeport och bland annat kolla in lite målningar
och butiker. Hoppas på att fynda där! (Snabb-bloggar'n haha)



Gårdagen avslutade på bästa möjliga sätt, filmen såg vi inte färdigt utan drinkarna
och umgänget blev mer intressant. Det hela slutade med att jag, Mikael och
Christoffer satt och diskuterade i köket halva natten om helt onödiga och
vesentligheter! Det blev även en smaskig Ceasarsallad och kall öl på det!
 
Nu är frukosten precis nedsmält och avskuren (känner mig verkligen helt banal
idag och roliga så använder mig inkonkret utav dåliga och roliga ord, det är kul...
)



Nej men nu ska vi smutta den sista skvätten av
espresson och sedan dra till galleriet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0