Blogg listad på Bloggtoppen.se

Utkast: Juni 13, 2011

Så skönt att njuta av ledigheten med strålande solsken och en kall svalkande dusch! Kan det bli bättre? Tjaa, tacos kunde stått på kvällens meny.. men icke! Idag ska jag städa lägenheten, plocka in all tvätt från igår och diska (även om det kanske ingår i hela konceptet med att städa...). Känns som om jag hunnit med så otroligt mycket redan, men det är mer än hälften kvar.



Igår hade jag även lite finbesök från en blomstrande rike utan glas. Nämligen Märtha ph, dotter till Lena Philipsson (ja, jag tror alla vet vem jag menar då - men inte att ni vet vem det är trots att jag vet att jag vet det).

Tänkte fortsätta på inlägget, men blogg.se är ju den smartaste sida som vanligt.
Halva hamnade i utkast och det publicerades aldrig.
toppen (Y)


Kommentarer
Postat av: Mariam

Vad tycker du om min nya header? :D

2011-06-17 @ 17:57:49
URL: http://mariamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0