Blogg listad på Bloggtoppen.se

En tvättkorg full med klistermärken

Åh, haha! Jag drömde en så lustig dröm. Jobbig var den på riktigt och jag känner det även nu på morgonen…

 


Jag var nämligen på Ica (lustigt nog) och gick omkring för att hitta någonting att äta. Letade successivt igenom varenda liten hylla och pall med varor, men hittade ingenting som lockade mina smaklökar till uppror (Hur bra lät det där? Haha). Så jag gick hastigt igenom butiken ännu en gång och plockade till mig ett paket ”Cookies”, chokladkakorna du vet? Vet inte varför, men chokladruset i mig hade väl börjat försvinna. Det är trots allt det bästa jag vet.


 


Gick till kassan och såg hur mycket folk det var, ansträngde mig för att komma före en kvinna i fyrtioårsåldern och lyckades! Blev en liten tävling bara där. Lade upp mina kakor på rullbandet men då poppade det upp en massa andra varor överallt som blandade sig med varandra. Mina kakor var nu bombarderade och nedgrävda bland en massa andra produkter i en man med två barns vagn.


Jag frågade snällt om mina kakor men han hade inte sett dem så jag fick leta igenom vagnen själv (varför hämtade jag inte bara ett nytt paket?), det gick bra. Jag letade och letade, och letade… Men utan framgång, Tyckte mig se mitt kakpaket en gång men vände på det och så var det Mariekex. Förstå vilken besvikelse det var…


Hittade en massa andra roliga saker dock. Som en tvättkorg full med strumpor och iPhone-klistermärken med olika mönster. Det var kul!


 


Nu har jag äntligen vaknat (fortfarande lite sugen och undrandes
över vart jag lagt dem
…) och har ont i nacken. Ska ta mig en kopp te
och koppla av till en bra film innan solen får kika ned på mig!

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0