Blogg listad på Bloggtoppen.se

Idylliskt och pittoreskt

Nu sitter jag helt slut efter natten som har varit, har inte sovit riktigt okej på tre nätter nu så är lite off scene. Kanske håller på att sluta mig till alla spökens värld? (Om så väl vore)

Förstår inte varför, men kommer ihåg att jag hade sömnproblem förut men dem liknar inte det här. Sover okej och har en bra dygnsrytm men tycks ändå inte få komfort. Men vi får se, kanske ska testa lite kamomillte eller varm mjölk?



Lite olika kurer borde få mig i balans igen. Aja, helgen har än så länge varit toppen. Kommer skriva lite mer fördjupat om det vid ett senare tillfälle. I torsdags åkte jag hem till Carro för att hälsa på henne och lilla Simon, äntligen! Han är nu 6 veckor gammal och sötare än få. Är bara Bea som saknas nu, och hennes lilla Moa. Men allt i sinom tid. Snart ses vi!



Love<3


Åt tacos med Carro och hälsade på hennes mormor en gnutta, såg två eller tre filmer, åt godis, tjockade oss och hälsade på kossorna utanför fönstret. Så idylliskt fint och mysigt! Helt underbart att få komma ”hem” och slappna av i fristaden. Nu blir det däremot annat som måste göras, åt brunch för ett tag sedan och måste fortsätta med filmen Kill Theory som jag började på igår.


Have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0