Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ring klocka ring

Huuu, jag har inte sovit så här dåligt på riktigt länge. Det värsta utav allt var att jag lovade att ringa och väcka en kompis klockan sju i morse (eftersom jag annars alltid går upp då eller tidigare). Men på något lustigt höger, vänster, upp eller ned så ringde inte min klocka. Om jag inte stängde av den i sömnen. Så jag sov vidare till 8.38.



Vaknade helt förstörd och hade ont i hela kroppen. Ögonen var fastklistrade i ögonlocken och det kändes som om jag inte hade sovit alls, kanske bara en timme. Du vet hur det känns när man somnar mitt på dagen/tidig kväll och vaknar efter en halvtimme och har avtryck på hela kroppen efter det man legat på? Så kändes det, ingen komfort för fem öre. Kan ha varit drömmarnas fel…



1 - Kommer ihåg ett par stycken men orkar inte gå in för djupgående. Drömde bland annat om pedofilen i Con Air, inte direkt någon vacker dröm – behöver jag säga mer än att han satt bredvid mig vid ett långt bord?



2 - Dröm nummer två handlade om att jag fyndade saker till min älskade vän Carro som fick barn för ett litet tag sedan. Kollade på Disney-halsband som man fick en bricka/bild på köpet. Dock fanns det bara en karaktär ifrån Disney så det fick bli den. Kommer inte ihåg vad han heter nu. Även den här var lite äcklig i sig, men kommer inte ihåg varför.



Tyckte jag kom ihåg fyra drömmar för en liten stund sedan, men tror dem andra två försvann under tiden jag skrev det här… Attans! Borde skaffa mig en drömtydarbok så jag förstår vad dem handlar om och kanske kan förbereda mig för vad som skall ske. Slänger in lite bilder från gårdagen, vad jag kommer sakna från landet.




Hej Hopp!


Kommentarer
Postat av: anna

sv: japp det fick jag. ska få tummen ur å ta tag i det;)

2011-10-13 @ 19:36:49
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0