Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tacos 4 CSI

Efter fyra avsnitt av Navy CSI och en festmåltid full av tacos så är det snart dags för mig att slänga mig i bingen. Har städat ur onödiga saker ur garaget och markerat alla kartonger som ska med till Stockholm. Imorgon smäller det, klockan 13.30 går min buss upp och mitt nya liv startar äntligen!



Blir en hel del att göra men det är kul, slipper jag sitta i en tom lägenhet hela veckan tills mina möbler kommer upp till helgen. Städningen löste sig också med lägenheten i Torsås så där har vi ingen plikt längre. Tackar mina föräldrar tusenfaldigt för hjälp med städning och att köra mig fram och tillbaka dit. Uppskattas även det till tusen.



Packningen tills imorgon är även check den med och kläder ligger framme vid duschen. Är så taggad och spänd inför det här – näst intill overkliga känslan så har förberett allt! Frihet och lycka kommer min väg. - Möjligheterna!

Ha nu en toppenkväll och sitt inte uppe för länge! Själv ska jag nog ta en promenix och sedan sova. 

.
- På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0