Blogg listad på Bloggtoppen.se

Min Last

Tyvärr så måste jag erkänna en sak...

Visst älskar ni läsare att höra den meningen, det triggar igång ordentligt i hjärnkontoret va? Haha

 

Nej men det var något som slog mig för ett par veckor sedan och tog mig med storm, ett beroende som jag aldrig tidigare hade kunnat ana. Jag är inte den som brukar fastna i dåliga vanor men den här gången så är jag illa däran. Man kan få ont i ryggen, knäna, eller hela kroppen i och för sig, bli gammal, dö i förtid, få ont i ögonen, trilla av stolen, tappa omdömet och så vidare. Det har inte speciellt mycket med mitt beroende att göra, utan härligheterna som kommer därmed är helt fantastiska.

 

Får jag en trumvirvel tack…

Baparapadamtash!

Helt okej virvel ändå, man tackar, man tackar.

 

Nu kommer bomben, jag älskar att spela Hay Day! Det är helt sinnessjukt. Har bojkottat Farmville, Candycrush och vad allting annat heter som man får 385939 inbjudningar till om dagen på Facebook. Men Hay Day! Otroligt kul. Var tvungen att döpa min gård till ”the Tacobarn” eftersom jag är Joe L Taco. Passande va? Tacobar-n! va va va! Klockrent.

 

Har vuxit upp tillsammans med Harvest Moon och saknat spelet ända sedan jag var tvungen att lämna tillbaka det till en kompis. Det är så dyrt att köpa också, speciellt när jag varken äger en tv eller konsol. Så kom Hay Day, gratis! Visst kan man som idiot spendera pengar på spelet också, men det är nog få förunnat. Det är ungefär samma princip som Harvest Moon med att skörda, så, baka, samla, låsa upp olika funktioner och jag är fast. Var tveksam till en början då jag i princip blev ”tvingad” till att ladda hem det när jag hade besök här uppe. Djuren är så söta.

 

Och vet ni vad, jag ångrar mig inte ett dyft.

Testa ni också *gratisreklam*

Kör på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0