Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skara Sommarland

Det finns alltid saker att rekommendera för andra och saker att kritisera. Skara Sommarland är inget utav dem, jag var rent sagt för gammal för det här... Mina förväntningar var en smula högre än själva vistelsen där men det får jag ta. Dum som i en strut.

Det var underbart att få åka iväg med nära och kära och få umgås i denna vattenmassa. Tillsammans med härliga miner och glada glassätande turister så njuter man ordentligt inombords. Glädjen var det inget fel på. Vädret var på topp även det. Hade jag varit fem... Sju.. Tio... Tolv år yngre så kanske det hade varit någonting för mig också. Så alla barnfamiljer (som även var där) borde ta sitt pick och pack och åka dit. En familjeupplevelse helt klart.

Om jag ska klaga så var det bristen på kösystem, personal (personalen som väl fanns på plats var hur trevliga som helst) och attraktioner för folk över 130 cm det som gjorde att jag inte vill återvända hit. Vill gärna göra annat än att äta glass och godis som vuxen på Sommarlandet. Sen att restauranger stängde redan kl 4 var inte heller det optimala. Öppettiderna kunde varit bättre då det inte finns mycket att göra runtom. Alla köer gjorde att man kunde åka 4-5 karuseller eller vattenattraktioner sammanlagt. Jag kanske bara är bitter, men 300 för att få sola innanför ett stängsel kan jag hoppa över. Minnen för livet har vi skapat så betalar för dem istället. Tusen tack alla som var med och förgyllde resans gång!



Kommentarer
Postat av: David

Han i entrén måste ju ha varit hur trevlig som helst!

2013-09-21 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0