Blogg listad på Bloggtoppen.se

Flugornas landningsbana

Haha inte ens flugorna marscherar på mig när jag är nyvaken, det måste väl ändå tyda på en lagom dålig andedräkt? ;) skönt att slippa få en massa fotsteg i ansiktet dock. Inte kul att spackla igen dem.

Fick sällskap inatt så har sluppit ligga ensam och frysa häcken av mig. En liten Chihuahua kröp mer intill mig och vi fick bråka om vilken sida och vem som skulle ha störst plats inatt. Men det var det värt!

Gårdagen fylldes av en tågresa som heter duga, möte med bästa vännen och hennes familj, en god traditionsmiddag, två filmer, secondhand-fyndande och en massa prat. Är redan varm i kroppen av alla familjära känslor jag fått uppleva. Det kommer bli en bra midsommar i år. Det är jag säker på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0