Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kvalitétstid

Halli hallå kära läsare

Nu ligger jag utslagen efter en gårdag som heter duga. Fortfarande lyssnades på Pompeii på repeat. Fötterna har sår efter en oförglömlig kväll och en väldigt dansant person får skylla sig själv.

Kom hem från Hudiksvall i förgår och är redan i full rulle med allt här hemma. Även väldigt produktiv måste jag få lov att erkänna. Känns verkligen som om jag är på väg någonstans nu, jag mår bra i kropp och själ. Eller bättre iallafall, mitt kloka tänkande har kommit ikapp mig och jag är nog mer rationell än tidigare. Nog om det! Får ta ett seriöst inlägg lite senare.

Gårdagen spenderades först tillsammans med Albin på stan och en kort tur bland butiker och shoppingtokar som slår armbågen i en vart man än går. Blir bara svårare och svårare att ge sig ut på gatorna i stan desto närmare slutet av sommaren vi kommer, folk är som galna.
Efter ett tag började det regna och han skulle till jobbet och jag vidare ut till Henrik för att umgås och ta igen förlorad tid.

Vi lagade pasta med pesto och pinjenötter, riktigt gott blev det och jag har nog inte ätit så mycket på väldigt länge. En riktig viking! haha
Med en flaska vin, dålig film (A few best men), chips och underbart sällskap så skulle man kunna tro att det avslutar den näst intill perfekta dag som jag hade? Men nej, kvällen fortsatte tillsammans med Andreas ute på stan där vi gjorde gatorna osäkra och njöt av Stockholms nattliv tillsammans.

Kolla posarn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0