Blogg listad på Bloggtoppen.se

The bling ring

Bio med gänget idag, the bling ring fick det bli med lite sushi och en tur på stan som förrätt. Den var helt klart sevärd och oväntat bra. Hur man lyckas göra inbrott hos Paris Hilton är dock fortfarande ett mysterium för mig, tror inte hon lämnar nycklarna under dörrmattan precis eller lämnar huset utan kameror installerade inne eller på tomten. Mysigt sällskap och popcorn i biomörkret avslutar en perfekt sista dag i Stockholm innan jag beger mig mot sydligare breddgrader.

Ligger i sängen efter att ha slängt in tvätten i torktumlaren och anstränger mig till tusen för att ögonlocken inte ska limmas ihop. Det funkar fint så länge jag har trevligt sällskap på telefon! Hade dock hellre sovit och gått upp tidigt i morgon för att vara säker på att hinna allting. Det är trots allt buss-strejk så vi får se hur det kommer sluta. Har inte ens öppnat resväskan för att sakta fylla den... Ååååh. Kanske borde göra ett ryck nu när jag ändå ätit upp "lite" mat som skulle bli gammalt, städat lägenheten, diskat och tvättat. Imorgon står äventyr på menyn, Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0