Blogg listad på Bloggtoppen.se

Facebookspöket

Som vanligt brukar jag och tekniska eller elektroniska prylar aldrig gå ihop. Den här gången är det faktiskt facebook som strejkar för mig. Eller nasa som gör intrång kanske? Något fuffens är det i alla fall eftersom mina bilder mystiskt byter plats på varandra, försvinner och ersätter andra.

 

Det har hänt förut, men då la jag inte märke till det lika tydligt. Bilder har försvunnit, samma bild har lagts upp flera gånger, statusar har gått hem och så vidare… undrar vad det kan vara för fenomen, en oteknisk kille eller ett livs levande dött spöke?


 
Om jag inte missminner mig så vet jag minst en person till som har haft besök av samma eller ett liknande spöke i bland annat sin sänglampa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0