Blogg listad på Bloggtoppen.se

Den röda dynan

Ibland gör jag saker som jag egentligen inte borde göra. Ofta tänker jag på saker som jag inte borde tänka på. Idag går breaking free från high school musical på repeat i min hjärna utan att jag vet varför. Ibland känner jag mig snygg och ibland känner jag mig mindre snygg. 
En gång skrev jag något osannolikt, en annan gång något mer troligt. Ibland är jag ute och doftar champagne, ibland sitter jag inne och fiser eftersom gårdagen var succé. 
Idag är en sådan dag! 





Ps. Den som glömde min röda dyna ute på ballen under sin rökpaus får ingen kaka till kaffet i fortsättningen. Just sayin. 

På återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0